piątek, 21 lutego 2014

Test obciążenia glukozą po ciąży

Moje wyniki w ostatnim teście obciążenia glukozą (75) to:
na czczo 101 mg,
po 2 godz. 84 mg.

Wynik po 2 godzinach jest ok, ale glukoza na czczo minimalnie za wysoka. Nie martwiłabym się tym pojedynczym wynikiem, gdyby nie to, że moje ostatnie wyniki na glukometrze były podobne. Z informacji z internetu* wynika, że glukoza na czczo powyżej 100 mg to już stan przedcukrzycowy, czyli sygnał alarmowy ze strony organizmu.  Trzeba będzie bardziej poważnie przestawić się na zdrowy tryb życia, bo inaczej wolę nie myśleć, co będzie. Ciekawa jestem tylko, jak organizm zareaguje w drugiej ciąży. Czy znów mnie czeka ważenie, mierzenie i przeliczanie wymienników węglowodanowych? ;(

Pozostaje mi tylko umówić się do poradni diabetologicznej i zobaczymy, co powie lekarz.

* Wiem, że są różne opinie na temat czerpania wiedzy z internetu, ale ja z niego korzystam i bardzo sobie chwalę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz